Доставка і оплата
Якщо Ви вперше перебуваєте на нашому сайті і хочете зробити замовлення, але сумніваєтеся в правильності вибору способу оплати або доставки, то зверніться до нашого менеджера, який обов'язково Вам допоможе.
Безготівковий розрахунок
Після оформлення замовлення, Ви надаєте статутні документи вашої організації і Вам виставляють рахунок, який Ви зможете оплатити в касі відділення будь-якого банку (при перекладі необхідно буде сплатити комісію згідно з тарифами банку) або з розрахункового рахунку Вашої організації.
Готівковий розрахунок
Оплата готівкою відбувається при відвантаженні товару з нашого складу. Наш співробітник приймає від Вас оплату та надає касовий ордер, після чого - Ви отримуєте оплачений товар.
Оплата на карту
Після підтвердження замовлення, на вказаний Вами номер телефону надійде SMS-повідомлення з номером картки, на яку необхідно здійснити оплату. У призначенні платежу прохання вказати тільки номер вашого замовлення.
У разі, якщо в нашому списку відсутній спосіб оплати, найбільш зручний для Вас - зв'яжіться з нашим консультантом і опишіть найбільш прийнятний спосіб оплати для Вас. Ми зробимо все залежне від нас, щоб цей спосіб в максимально короткий термін з'явився на нашому сайті.
Для виставлення рахунку, нам потрібні Ваші установчі документи або код ЄДРПОУ. Пропонуємо два варіанти:
1. Ви залишаєте замовлення на нашому сайті і при його оформленні - вказуєте код ЄДРПОУ. Ми отримуємо Вашу заявку, опрацьовуємо її та виставляємо Вам рахунок. За необхідності, зв'язуємося з Вами.
2. Ви можете надіслати установчі документи Вашої компанії на нашу електронну пошту: kerosinoil@ukr.net. В темі листа вказати - замовлення. У самому листі - просимо вказати потрібний Вам товар, об'єм і тару (якщо вона потрібна).
Як показує статистика, близько 40% посилок, які відправляються післяплатою, не затребувані замовником. В цьому випадку, Відправник оплачує транспортування до місця призначення і назад. Ці ризики потрібно закладати у вартість товару. Як бачите, ціни на нашу продукцію «не кусаються», зокрема через те, що ці ризики спочатку не закладені у вартість товару. Саме тому Ви можете купувати потрібні вам товари за вигідною ціною, не переплачуючи за зворотну доставку грошових коштів. Наша компанія зацікавлена тільки в довгостроковому і взаємовигідній співпраці сторін.
Терміни доставки: 1-3 дня, з моменту надходження оплати.
Вартість доставки: згідно з тарифами перевізника (орієнтовну вартість можна дізнатися у нашого співробітника при оформленні замовлення або прорахувати самостійно на сайті перевізника).
Експрес-доставка (на відділення)
Нова пошта, Делівері, SAT або інший перевізник, за Вашим бажанням.
Експрес-доставка (за вашою адресою)
Нова пошта, Делівері, SAT або інший перевізник, за Вашим бажанням.
Бензовозні норми і Ж/Д вагони
Умови поставки обумовлюються індивідуально
УВАГА! При доставці замовлення кур'єрською службою - обов'язково перевіряйте цілісність товару, комплектацію та зовнішній вигляд. У разі виявлення пошкодження або неповної комплектації товару, необхідно відмовитися від отримання товару і його оплати, а також вимагайте від працівників служби доставки скласти акт із зазначенням характеру пошкодження товару і повідомте про це нам!
Для організацій:
- Як тільки кошти надходять на розрахунковий рахунок, можна забирати товар.
- При собі необхідно мати тільки довіреність або друк (в разі відсутності довіреності – необхідна заявка від організації, з зазначенням номера машини і ПІБ водія).
- Відразу на місці – оформляється весь пакет документів (Видаткова накладна, Товаро-транспортна накладна, рахунок і паспорт на продукт) і видається на руки представнику компанії.
- Відбувається відвантаження товару, назаздалегідь обговорених умовах (налив у Вашу тару, фасування або бензовоз).
Для приватних осіб:
- Товар можна забирати відразу після оплати.
Відразу на місці – виписується касовий ордер про покупку товару і видається паспорт на продукт (на вимогу). - Відбувається відвантаження товару, на заздалегідь обговорених умовах (налив у Вашу тару або фасування).
- Відразу після отримання оплати за товар – викликається перевізник.
- Якщо Ваша оплата надійшла до 11.00 відвантаження товару відбувається в цей же день, а це значить що вже на наступний день після оплати Ви зможете отримати Ваш товар !!!
- Якщо Ваша оплата надійшла після 11.00 відвантаження товару відбувається на наступний день, тобто Ви зможете отримати свій товар через день після оплати !!!
- Після відвантаження товару, на Ваш контактний номер телефону надсилається номер декларації для отримання товару в вашому населеному пункті.
- У разі, якщо заявка була оформлена на склад перевізника, Ви є на обраний Вами склад і забираєте товар за номером декларації.
- У разі, якщо заявка була оформлена на Вашу адресу, з Вами на протязі 1-2 днів зв’яжеться перевізник і повідомить час доставки товару.
- У разі відправлення товару організаціям – відразу з товаром висилається і весь пакет документів (Видаткова накладна, Товаро-транспортна накладна, рахунок і паспорт на продукт).
- Умови доставки обговорюються індивідуально
- При будь-відвантаження надається весь пакет документів (Видаткова накладна, Товаро-транспортна накладна, рахунок і паспорт на продукт).
- Повернення або обмін товару належної якості.
Це право передбачено ст. 9 Закону України “Про захист прав споживачів”. Покупець має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня покупки.Повернення або обмін товару можливі за таких умов:
– товар новий і не використовувався;
– збережений товарний вигляд і споживчі властивості товару (залишилися в незмінному вигляді всі ярлики, пломби, плівки, наклейки, упаковка та інші речі товару);
– присутні всі документи на товар (паспорт і документи, що підтверджують покупку);
– вартість транспортування сплачується Покупцем в обидві сторони! - Повернення або обмін товару неналежної якості.
Повернення і обмін товару проводиться відповідно до ст. 8 Закону України “Про захист прав споживачів”.
Повернення або обмін товару неналежної якості можливі за таких умов:
– якщо факт невідповідності якості товару підтверджується актом відбору проб і актом незалежної акредитованої лабораторії про невідповідність якості товару;
– присутні всі документи на товар (паспорт і документи, що підтверджують покупку);
– вартість транспортування сплачується Відправником в обидві сторони!
Щоб здійснити повернення Вам необхідно:
- Зв’язатися з нами за телефонами +38 044-221-08-48; +38 094-821-08-48; +38 066-800-78-46
- Надіслати на наш e-mail kerosinoil@ukr.net наступний перелік документів:-лист у довільній формі про повернення / обміну товару;
-акт про невідповідність якості товару (у разі поставки товару неналежної якості). - Самостійно доставити товар на наш склад.
- Надати документи, що підтверджують покупку товару.