Доставка і оплата

Якщо Ви вперше перебуваєте на нашому сайті і хочете зробити замовлення, але сумніваєтеся в правильності вибору способу оплати або доставки, то зверніться до нашого менеджера, який обов'язково Вам допоможе.

ОПЛАТА
Оплатити товар Ви можете, вибравши найбільш зручний для Вас спосіб:
Безналичный расчет

Безготівковий розрахунок

Після оформлення замовлення, Ви надаєте статутні документи вашої організації і Вам виставляють рахунок, який Ви зможете оплатити в касі відділення будь-якого банку (при перекладі необхідно буде сплатити комісію згідно з тарифами банку) або з розрахункового рахунку Вашої організації.

Наличный расчет

Готівковий розрахунок

Оплата готівкою відбувається при відвантаженні товару з нашого складу. Наш співробітник приймає від Вас оплату та надає касовий ордер, після чого - Ви отримуєте оплачений товар.

Перевод на карту

Оплата на карту

Після підтвердження замовлення, на вказаний Вами номер телефону надійде SMS-повідомлення з номером картки, на яку необхідно здійснити оплату. У призначенні платежу прохання вказати тільки номер вашого замовлення.

У разі, якщо в нашому списку відсутній спосіб оплати, найбільш зручний для Вас - зв'яжіться з нашим консультантом і опишіть найбільш прийнятний спосіб оплати для Вас. Ми зробимо все залежне від нас, щоб цей спосіб в максимально короткий термін з'явився на нашому сайті.

Для виставлення рахунку, нам потрібні Ваші установчі документи або код ЄДРПОУ. Пропонуємо два варіанти:
1. Ви залишаєте замовлення на нашому сайті і при його оформленні - вказуєте код ЄДРПОУ. Ми отримуємо Вашу заявку, опрацьовуємо її та виставляємо Вам рахунок. За необхідності, зв'язуємося з Вами.
2. Ви можете надіслати установчі документи Вашої компанії на нашу електронну пошту: kerosinoil@ukr.net. В темі листа вказати - замовлення. У самому листі - просимо вказати потрібний Вам товар, об'єм і тару (якщо вона потрібна).

Як показує статистика, близько 40% посилок, які відправляються післяплатою, не затребувані замовником. В цьому випадку, Відправник оплачує транспортування до місця призначення і назад. Ці ризики потрібно закладати у вартість товару. Як бачите, ціни на нашу продукцію «не кусаються», зокрема через те, що ці ризики спочатку не закладені у вартість товару. Саме тому Ви можете купувати потрібні вам товари за вигідною ціною, не переплачуючи за зворотну доставку грошових коштів. Наша компанія зацікавлена ​​тільки в довгостроковому і взаємовигідній співпраці сторін.

ДОСТАВКА
Доставка здійснюється по всій території України.
Сроки доставки

Терміни доставки: 1-3 дня, з моменту надходження оплати.

Стоимость доставки

Вартість доставки: згідно з тарифами перевізника (орієнтовну вартість можна дізнатися у нашого співробітника при оформленні замовлення або прорахувати самостійно на сайті перевізника).

СПОСОБИ ДОСТАВКИ
Самовывоз

Cамовивіз

Адреса складу – вул. Промислова, 4 м. Київ. План проїзду можна подивитися тут.

Экспресс-доставка

Експрес-доставка (на відділення)

Нова пошта, Делівері, SAT або інший перевізник, за Вашим бажанням.

Экспресс-доставка по адресу

Експрес-доставка (за вашою адресою)

Нова пошта, Делівері, SAT або інший перевізник, за Вашим бажанням.

Безнзовозные нормы

Бензовозні норми і Ж/Д вагони

Умови поставки обумовлюються індивідуально

УВАГА! При доставці замовлення кур'єрською службою - обов'язково перевіряйте цілісність товару, комплектацію та зовнішній вигляд. У разі виявлення пошкодження або неповної комплектації товару, необхідно відмовитися від отримання товару і його оплати, а також вимагайте від працівників служби доставки скласти акт із зазначенням характеру пошкодження товару і повідомте про це нам!

Для організацій:

  • Як тільки кошти надходять на розрахунковий рахунок, можна забирати товар.
  • При собі необхідно мати тільки довіреність або друк (в разі відсутності довіреності – необхідна заявка від організації, з зазначенням номера машини і ПІБ водія).
  • Відразу на місці – оформляється весь пакет документів (Видаткова накладна, Товаро-транспортна накладна, рахунок і паспорт на продукт) і видається на руки представнику компанії.
  • Відбувається відвантаження товару, назаздалегідь обговорених умовах (налив у Вашу тару, фасування або бензовоз).

Для приватних осіб:

  • Товар можна забирати відразу після оплати.
    Відразу на місці – виписується касовий ордер про покупку товару і видається паспорт на продукт (на вимогу).
  • Відбувається відвантаження товару, на заздалегідь обговорених умовах (налив у Вашу тару або фасування).
  • Відразу після отримання оплати за товар – викликається перевізник.
  • Якщо Ваша оплата надійшла до 11.00 відвантаження товару відбувається в цей же день, а це значить що вже на наступний день після оплати Ви зможете отримати Ваш товар !!!
  • Якщо Ваша оплата надійшла після 11.00 відвантаження товару відбувається на наступний день, тобто Ви зможете отримати свій товар через день після оплати !!!
  • Після відвантаження товару, на Ваш контактний номер телефону надсилається номер декларації для отримання товару в вашому населеному пункті.
  • У разі, якщо заявка була оформлена на склад перевізника, Ви є на обраний Вами склад і забираєте товар за номером декларації.
  • У разі, якщо заявка була оформлена на Вашу адресу, з Вами на протязі 1-2 днів зв’яжеться перевізник і повідомить час доставки товару.
  • У разі відправлення товару організаціям – відразу з товаром висилається і весь пакет документів (Видаткова накладна, Товаро-транспортна накладна, рахунок і паспорт на продукт).
  • Умови доставки обговорюються індивідуально
  • При будь-відвантаження надається весь пакет документів (Видаткова накладна, Товаро-транспортна накладна, рахунок і паспорт на продукт).
  1. Повернення або обмін товару належної якості.
    Це право передбачено ст. 9 Закону України “Про захист прав споживачів”. Покупець має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня покупки.Повернення або обмін товару можливі за таких умов:
    – товар новий і не використовувався;
    – збережений товарний вигляд і споживчі властивості товару (залишилися в незмінному вигляді всі ярлики, пломби, плівки, наклейки, упаковка та інші речі товару);
    – присутні всі документи на товар (паспорт і документи, що підтверджують покупку);
    – вартість транспортування сплачується Покупцем в обидві сторони!
  2. Повернення або обмін товару неналежної якості.
    Повернення і обмін товару проводиться відповідно до ст. 8 Закону України “Про захист прав споживачів”.

Повернення або обмін товару неналежної якості можливі за таких умов:
– якщо факт невідповідності якості товару підтверджується актом відбору проб і актом незалежної акредитованої лабораторії про невідповідність якості товару;
– присутні всі документи на товар (паспорт і документи, що підтверджують покупку);
– вартість транспортування сплачується Відправником в обидві сторони!

Щоб здійснити повернення Вам необхідно:

  1. Зв’язатися з нами за телефонами +38 044-221-08-48; +38 094-821-08-48; +38 066-800-78-46
  2. Надіслати на наш e-mail kerosinoil@ukr.net наступний перелік документів:-лист у довільній формі про повернення / обміну товару;
    -акт про невідповідність якості товару (у разі поставки товару неналежної якості).
  3. Самостійно доставити товар на наш склад.
  4. Надати документи, що підтверджують покупку товару.